Alla inlägg under maj 2018

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 15:56

If you dont like me i dont Give a shit..
Man kan inte älska alla .
Love me or hate me , är mina lägen

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 15:51

Idag har de varit massa mys me Go glass på Stadsparken . Å massa pratat i telefon me mina hjärtan???? Efter gårdagen känns de mycket bättre nu . Tack snälla söta underbara ????

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 07:27

Trots en kväll me mycket ignorerande så hade jag väldigt trevligt . Fick ju umgås me min älskade. Å har blivit värre ignorerad än de

Av Sara Johansen - 10 maj 2018 19:06

Jaha ..... Då va vi hemma hos mina svärföräldrar för att grilla å tjata lite . Men jag blir en anning ignorerad...

Av Sara Johansen - 9 maj 2018 23:44

Hej hopp gummi snopp. I dag är humöret på top och inget kan stoppa mej nu. Känns som att gå på moln el en dans på rosor utan taggar.

Har fått träffa mitt underbara fantastiska begåvade omtänksama barn idag . Vi va själva bara jag och hon. ???? så underbart att få egen tid me ungen .

Just nu ligger jag i sängen me min älskade å känner mig uppskatta, tacksam å glad



Av Sara Johansen - 8 maj 2018 21:07

Lyckan som infinner sig när jag äntligen får träffa min älskade underbara dotter ?? å bara ett par timmar kvar till jag får träffa min älskade ??.

Av Sara Johansen - 7 maj 2018 18:33

Fy fan i helvete va jag svänger . En stunden glad , nästa stund ledsen . Vet inte om jag ska skratta eller gråta, eller kanske båda samtidigt . Skratta till jag gråter . Vet iallafall att jag är glad för dom jag har i mitt liv, som vet att jag kan svänga på en 5 öring .

Av Sara Johansen - 7 maj 2018 18:15

Just nu känns livet som en dans . Allt flyter på lätt å kärlekslivet är på top

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards