Alla inlägg under juni 2018

Av Sara Johansen - 22 juni 2018 13:03

Jaha men glad midsommar dåra.
Denna midsommar kommer att spenderas tillsammans med svärföräldrar å svåger, Hemma hos svärföräldrar.... Jag å E ska även ut till klubbhuset för att vara pilvärdar.

Å Jag ska äntligen få min älskade sil

Av Sara Johansen - 15 juni 2018 18:36

Jaha nu va de ett par dagar sen igen . Å lite saker har de hänt privat... Jätte privat. Har äntligen fått tummen ur å sagt allt till E om mig liv.

Jaja nog om de ... Är på kanon humör . Å måste rekommendera guldmask (för ansiktet speciellt porrmasker).
Fungerar kanon bra å man känner sig jätte fraîche

Just de fick sätta plåster på 3 fingrar oxå...
Så går de när kartongen bråkar .
Tur jag har mina barnsliga plåster .. Blir lite roligare då .

Av Sara Johansen - 7 juni 2018 18:39

Jaha nu va de ett par dagar sen jag bloggade. Och de har inte hänt jätte mycket i mitt lilla liv.. Jag va ja ju på akuten (för att kolla magen). Och dom såg inget konstigt eller alarmerande med min smärta och kunde inte ge något direkt bra svar på varför jag har så förbannat satans jävla ont. Och nej jag är inte gravid. Jag är nu mera stolt rödhårig , glasögonorm. ???
På lördag är det bröllop och bruden kommer vara den vackraste på jorden ????????

Idag blir de fotboll för A-laget och vi hoppas på vinst för dom med 3-0

Av Sara Johansen - 6 juni 2018 12:01

Jaha efter ett besök på vårdcentralen som inte gav så mycket så är det nu dax för ett besök på akutmottagningen för en grundligare undersökning, där jag ska kräva att dom tar blodprover på mig för att kolla så jag inte har någon infektion. För något är galet fel på min kropp.

Av Sara Johansen - 3 juni 2018 18:34

Jaha denna helg har bestått av . Att vi började helgen med att åka till Ullared för att shoppa lite med benämning på LITE .
Sedan hamnade vi i Falkenberg där vi solade och badade ett par timmar. På vägen hem landade vi en sväng hos svärföräldrarna för att lämna hundmat.
Väl hemma igen blev de ett glas välförtjänt vin.

Och denna söndag har vi tagit en resa till a6 för att titta lite på Ikea å få lite idéer.
Å sen blev de iordningen ställning på fotbollsplanen inför kommande match.Har även varit behjälplig i kiosken idag.(tog mig friheten å hjälpa till). Sen blir de BAAADDDDD innan jag ska hem å sova .

Av Sara Johansen - 1 juni 2018 20:04

Från upp till ner snabbare än vinden . Men peppar peppar så har jag varit på kanon humör i flera dagar. Inte maniskt kanon utan normalt . Känns så bra att vara lycklig å glad på en normalnivå.. Hahahaha fattar du banta ???
Råkade visst färga håret me från blond till rött. Ojjj då ??
Kan hända me att jag näckade igår när jag badade ???
Men de gör inget för de va ingen som såg något. Hittade en avskild insynsskyddad plats.




Ovido - Quiz & Flashcards