Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 21:38

Ja är ma inte trött å förbannat godis sugen kan man ju alltid koka pasta . Me extra smör å majjo såklart.

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 18:21

Livet är som en berg å dalbanan . Först upp sen ner å så tar vi upp igen.
Älskar å saknar mitt hjärta ???
Hoppas på att jag får träffa henne snart igen. Att man kan älska en liten så mycket.

Finns dock flera jag saknar att träffa som till exempel min banta sant ?? å även folk som inte längre finns med i livet .

Är så sjukt på att svänga lika fort som vinden vänder .
Men me pepp musik i öronen kör vi igång å städ, tvätta å diska.

Puss å hej

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 15:56

If you dont like me i dont Give a shit..
Man kan inte älska alla .
Love me or hate me , är mina lägen

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 15:51

Idag har de varit massa mys me Go glass på Stadsparken . Å massa pratat i telefon me mina hjärtan???? Efter gårdagen känns de mycket bättre nu . Tack snälla söta underbara ????

Av Sara Johansen - 11 maj 2018 07:27

Trots en kväll me mycket ignorerande så hade jag väldigt trevligt . Fick ju umgås me min älskade. Å har blivit värre ignorerad än de

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards