Alla inlägg den 18 augusti 2018

Av Sara Johansen - 18 augusti 2018 23:34

Jaha gravid å bipolär inte jätte bra kombo men de är inte hela världen . Dock så svänger ALLT bokstavligen . Känns att de är en jävla massa hormoner. Lipa, skratta , arg, frustrerade, ja då allt på samma gång så har vi allt annat som tillhör illamående , hungrig , ont lite här å där .

Tror dock jag inte att detta kommer att bli en lika jobbig graviditet som med T ??
För jag har mer stöd från olika håll både från pappa E å min älskade familj ????

Snart är det dax för inskrivnings samtal sedan blir de ett litet ultraljud för att se de lilla livet. Som T kallar bajskorven ? ho är för söt , mamma du har en bajskorv i magen , jag har en bebis .
Detta kommer att bli en väldigt spännande tid me mycket upp på olika sätt ? å kanske lite ner . Men jag överlever allt, me allt underbart stöd jag får






Skapa flashcards