Alla inlägg den 24 maj 2018

Av Sara Johansen - 24 maj 2018 21:19

Jaha då va denna dagen snart till ända.
Först har jag spenderat dagen med att tvätta men de blev så förbannat varmt så jag bestämde mig för att gå ner för att sola å bada när den sista tvätten hängde å innan E kom hem å maten skulle bara klar för att ätas.
När han hade kommit hem så åkte vi på fotboll tillsammans me hans pappa å lille bror J. Å rätt lag vann denna match som dom även har gjort 4 i rad nu.

Nu är vi på väg hem för att göra oss iordning för natten. Imon bär de av till stor stan. Sen ska jag till synsam för att hämta mina glasögon för att bli en förbannat söt glasögonorm. Efter det ska jag ut till min pappa å mamma för att träffa mitt älskade underbara fantastiska barn ??????
Som jag saknar så förbannat mycket..

Av Sara Johansen - 24 maj 2018 10:32

Då ligger jag här i sängen å väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ut för att sola å bada..
För att sedan gå hem å fixa mat till E är hemma . Idag blir de lax i ugn ( 4 lax filér borde räcka till oss 2 + 1 matlåda.
Känner mig väldigt tillfreds me mitt beslut . Även att de är möe runt om kring som ska fixas . Vilket jag är medveten om .
Är inte helt tappad bakom vagnen .
Å måste understryka igen att jag är inte min sjukdom. Jag är jag å kommer så att förvara.
Även att de bipolära är en del av mig . Så är de inte den som ska definiera mig för hur jag är el vem jag är..
Kommer aldrig att förändra mitt sätt att vara . För de är jag ( i ett nötskal)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards