Alla inlägg den 23 maj 2018

Av Sara Johansen - 23 maj 2018 10:26

Medan E är på jobbet passar jag på att tömma alla väskor å kassar. Å galet va saker de är ..
Sen ska de diskas å lagas mat. Idag blir de en goo kycklinggryta me ris. Smidigt å enkelt att laga .
Sen är de bara å vänta till han kommer hem så ska vi åka till Jysk å titta på en hylla till garderoben . Så jag har någon stans att förvara mina kläder, så jag slipper ha hela soffan full av kläder . Finns inte mycket plats att sitta på...??
Känns som att jag går på moln ???
Näää jag håller inte på att bli manisk. Är ^bara^ glad, positiv, lycklig å oerhört tacksam ?????

Vill bara säga tack till alla inblandade, till dom som verkligen bryr sig ????

Av Sara Johansen - 23 maj 2018 07:23

Idag börjar nya äventyr på riktigt .. Jag är sambo igen me någon som aldrig har varit sambo... Men de kommer att gå super duper bra ???
Nya möjligheter till ett bra å lyckligt liv me många lyckliga, glada stunder .
Med nära å kära ????
Idag va jag uppe ur sängen 06:00 när jag hade kunnat ligga å sova till minst 08:00. Dax för kaffe å yoghurt me müsli.
Innan alla kassar å väskor ska börja tömmas på kläder å saker. Som ska få plats någonstans ( läs kasta E:s saker å möblera om lite) ??
Mohahaha, Han kanske inte märker att hans Frölunda saker bara försvinner. Å ersätts me hv saker

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards