Alla inlägg den 20 maj 2018

Av Sara Johansen - 20 maj 2018 17:24

Då ligger jag här igen. Vill sola mera. Vill ha sol längre .
Kan inte dygnet vara längre.
Men mina axlar har fått nog.
Älskade underbara fantastiska värme. E är så enormt uttråkad, han har inte ro till att ligga ner å bara slappa å inte göra ett skit.

Idag kommer svärföräldrarna hem igen till vardagen . Å vi ska tillbaka till vårat

Åååååhhhgh nästa helg ska jag träffa min älskade underbara begåvade fantastiska unge ??????????
Som jag saknar så enormt mycket .

Av Sara Johansen - 20 maj 2018 11:33

Älskar när de är varmt å jag kan sola , sola , sola å inte ett ända moln i sikte bara fin blå himmel ??
Medan E klipper gräsmattan ?
Karln jobbar å jag slappar men lite duktig har jag varit tömt å fyllt diskmaskinen. ??
Här ska de bli brunt å fint.
Kan sitta här hela dagen men de finns de inte tid för plikten som social myra kallar . Dax för att träffa M å F vid deras ny inköpta hus med badplats.. Inte alls avis på de ( läs så i helvete avis) . Men som sagt innan de ska jag fan sola även om jag har 100 flugor som ska sätta sig i mitt ansikte.

Har även bestämt mig för att sluta röka igen . För hundrade gången men skam den som ger sig . Denna gången ska de fan gå . Så de så

Puss å kram

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards