Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Sara Johansen - 19 maj 2018 21:58

Idag blev de bad premiär så här på kvällskvisten. Å de va sååå jävla skönt å bada igen . Men inget ställe slår G, bästa badplatsen , bästa sällskapet. ????

Här även varit i F för att träffa M,F..

Frågan är varför är jag nervös för att bli sambo ?? ?
Borde jag inte vara???
E borde vara skit nervös fast de kanske han är fast han inte visar de eller säger de . Hhmm fast lite nervös har han sagt att han är ??
Men de är förståligt att han är nervös.


Puss å hej







Av Sara Johansen - 19 maj 2018 18:09

Vet att jag har sagt att jag älskar denna värme men i långbyxor å dubbla tröjor . Är de förjävla varmt å inte fan kan jag klä av mig heller... Hur skulle de se ut . Springa runt i bara underkläder på ett dop ??
Kan man ju tro att jag har rymt från psyk ???

Men håret blev inte den färg jag ville men är ändå nöjd . Skulle bli askblond men är grå/blond. Skkiitt i de . De är bara hår . Å hade jag inte blivit nöjd så hade jag väl fått raka av de el färga igen..

Nähe nu ska jag fortsätta svettas.


Kyss å smek me massa klet

Av Sara Johansen - 19 maj 2018 11:04

Då va de lördag denna veckan oxå. Å dax för dop på E:s kusins barn. Å detta dop hålls en bra bit bort. Sen måste jag säga att han är väldigt snäll igår så gav han mig massage utan att kräva något tillbaka ?
Men något fick han ändå ??
I år blir de ingen jul för huset står på tomten . Hahahaha ??

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards