Alla inlägg den 17 maj 2018

Av Sara Johansen - 17 maj 2018 23:47

Livet känns just nu helt jävla underbart. De är varmt , solen skiner, kärleken flödar ???
Allt kommer att bli så bra i slut ändan. Ska bara få reda upp allt de ekonomiska.... Men de är snabbt löst. Allt löser sig sa han som sket i vasken .
Nähe nu får de va nog me bloggande för idag .
Go natt alla läsare ö sov så gott

Puss å kram

Av Sara Johansen - 17 maj 2018 19:08

Älskar denna underbara fantastiska värme . Kan springa runt helt naken ????
Ligger just nu nästan naken i sängen å funderar på om jag ska sova en sväng innan E kommer hem från jobbet men då lär jag inte sova inatt. Så jag skiter i de . Sätter på mitt Spotify å städar lite å viker tvätt i stället å planerar hur allt ska bli i hemmet, specialt i garderoben. Har en del kläder som ska få plats... kommer bli tajt men skam den som ger sig. Envishet slår allt ??
Å envis ska gudarna veta att jag kan va när jag vill något å bestämt att de ska vara på ett vist sätt. Kolla in min vackra bränna me . Jävla linnen.

Av Sara Johansen - 17 maj 2018 15:12

Va jag hatar och älskar, skräckblandad förtjusning. Denna jävla sjukdom. Jag blir definierad av den . Den är jag , fast de ska vara tvärtom . Jag är den.
Men så kommer de aldrig att bli . De kommer alltid vara att den är jag å den styr mig å inte jag som styr den.
Jag är jag, mig själv. Det är inte sjukdomen som är jag.

Tack & hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards