Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Sara Johansen - 15 maj 2018 20:46

Är såååå sjukt trött så ögonen går i kors samtigt som jag är så sjukt pigg i kroppen å skulle kunna springa ett maraton. Samtidigt längtar jag till att få lägga mig i sängen å nanna även att de fattas en detalj. Min mans trygga armar runt min kropp. ????
Men ska nog över leva ett par nätter utan honom. Även att de är svårt?
Men kl 9 lägger mig å sover å hoppas på att dom här dagarna går fort å att mitt möte på torsdag går bra .
Just de, de har jag inte sagt jag har möte me soc för att få lite hjälp. Hopps så att de går som jag vill. Jag å E hade en diskution häromdagen. Som började me att jag sa att ( jag svettas de är skit varmt) var av hans svar blev : ja du är nog i klimakteriet. Självklart sa han detta me klimten i ögat.. men satan så arg jag blev .

Hepp å hopp

Av Sara Johansen - 15 maj 2018 19:34

Herre guuu va jag älskar denna värme . Ett par skjort, ett linne klart .
Bada , sola , äta glass ??
Måste bara säga att jag är så kär i mitt hjärtegull ???
Om 1 vecka ska jag ha min donna hela helgen å jösses va jag längtar. Mitt lilla hjärta , min stora tjej ??
Har även fått en grej för musik från 1990. Lyssnar som en tok. Alltid ska man fasta för något . Hela tiden nya saker. Från måla, pyssla till musik.

Detta bide lite fler rader banta ???

Hej hopp gummisnopp

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards